A slice of my feeling

New contributions welcome! Contact me here


..but for now just a slice.

by Massimo Usai

I can’t stand the rules.

I can’t stand the stupidity and illogic of things.

Although I actually love chaos. I am chaotic, confusing, devoid of any organizational sense.

Characteristically unstable and emotionally ultra fragile.
Often immersed in my thoughts, I love to live in details and feed on emotions.
I collect sentences from films and records, I emphasize famous lines from random books, and I like to stop things with a photoshoot.

London



Sincere, loyal, frank and often confused. Sometimes acid and arrogant for this same reason.
Grumpy, yes, often, but I also know how to love, and to love means to enjoy a lot, with my whole being and this is, in my opinion, my biggest flaw.


..almost everything



IL RISCALDAMENTO GLOBALE È COSÌ GRAVE CHE SONO SORPRESO CHE ANCORA C’E’ CHI IGNORA IL PERICOLO E PREFERISCE DIVIDERCI IN FAZIONI OPPOSTE.

La prima volta che ho sentito parlare di riscaldamento globale ero ancora sui banchi del Volta, dove guardavo quell’aereo nel giardino e sognavo di pilotarne uno simile. La televisione era ancora in bianco e nero. Da allora è accaduto che la televisione è a colori e digitale, mentre io non ho mai pilotato nessun aereo.…

Ho un piano preciso ogni sera: Addormentarmi Per fare Un Altro Grande Sogno.

“CI VUOLE SEMPRE QUALCUNO DA CRITICARE PER SENTIRSI GIUSTIFICATI NELLA PROPRIA MISERIA” – Umberto Eco L’altra notte mi sono addormentato esausto dalle immagini della guerra, a due passi dalle nostre case, che la tv trasmetteva in un servizio interessante sulla BBC. Appena mi sono addormentato ho avuto un sogno. Ho iniziato un sogno non appena mi sono arreso alla…

Leave a Reply